Modalitati de livrare :

  1. Livrare prin curier oriunde in Romania (standard)

     Oferim livrare oriunde in tara rapid si in siguranță in aproximativ 48 de ore de la procesarea comenzii.

     Costul livrarii variaza in functie de valoarea comenzii dupa cum urmeaza :

  • pentru comenzile cu valoarea totala de pana la 250 de lei costul de livrare oriunde in Romania este de 20 de lei fara taxe suplimentare
  • comenzile care depasesc 250 de lei beneficiaza de transport gratuit, costul fiind suportat de catre noi !

Modalitatile de plata pentru livrarea prin curier sunt :

  •  ramburs la livrarea coletului
  •  plata cu cardul la plasarea comenzii pe site

 

  1. Livrare in Dragasani

            Pentru clientii din Dragasani oferim livrarea comenzilor in mod gratuit. Livrarea este facuta in aceeasi zi sau in maximum 24 de ore.

Modalitatile de plata disponibile sunt:

  • ramburs la predarea comenzii
  • cu cardul la plasarea comenzii pe site

 

  1. Ridicare din magazin

            Poti alege sa ridici personal produsele comandate din magazin gratuit de la sediul nostru din Dragasani, Judetul Valcea, Str. Tudor Vladimirescu, bl. T4, parter. Poti gasi indicatii de orientare apsand aici.

            Dupa pregatirea comenzii vei fi contactat de catre noi pentru a te informa cand poti ridica comanda. Pregatirea comenzii poate dura pana la maximum cateva ore.

            Pentru ridicare personala din magazin ai urmatoarele modalitati de plata la dispozitie :

  • plata ramburs la ridicare cash sau cu cardul
  • plata la plasarea comenzii pe site cu cardul.

       Livrarea in magazin este gratuita pentru toate comenzile plasate direct in magazin, precum si pentru comenzile plasate online sau prin telefon.

         Daca ai ales ridicare din magazin si, la momentul plasării comenzii, toate produsele sunt disponibile pentru ridicare, nu ai costuri suplimentare pentru plata la livrare/ridicare din magazin. Daca produsele nu sunt pe stoc in magazin-ul pe care l-ai selectat cand ai inregistrat comanda, te vom anunta prin e-mail sau SMS cand acestea vor ajunge in magazin ca sa le ridici. Din momentul in care au ajuns, produsele sunt pastrate in magazin timp de 4 zile (cu tot cu ziua in care primesti notificarea de ridicare). Pentru comenzi platite online (cu cardul online, ordin de plata), te rugam sa ai actul de identitate la tine, ca sa iti putem inmana produsele. Pentru persoanele juridice, este necesara si o imputernicire din partea firmei.

         La ridicarea din magazin, produsele ce necesita testarea functionalitatii, vor fi testate pentru a li se constata functionalitatea. In cazul in care Cumparatorul refuza testarea, se va considera ca produsul este predat functional. De asemenea, Cumparatorul va fi rugat sa semneze un document care atesta refuzul verificarii produsului.

         Orice solicitare de retur pentru produsele cumparate, care au fost ridicate din magazinul Simplisio si pentru care Cumparatorul a refuzat testarea, va fi primita doar in conditiile prevazute in certificatul de garantie.

Urmarirea comenzii tale

        Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea “Comenzile mele”.

 

Modificare sau anulare comanda

        Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila in contul tau de client, sectiunea „Comenzile mele”.

        In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede