ACTUALIZARE 08.09.2022.

1.1. Aceasta informare ramane valabila pana la o actualizare ulterioara si va fi parte din termenii si condițiile de pe site. Celelalte prevederi sunt subtituite de aceasta actualizare cu exceptia relatiilor contractuale deja existente inainte de actualizare.

1.2. Magazinul online este ÎNCHIS TEMPORAR, iar comenzile nu mai pot vi preluate. REVENIM CURÂND.

 

VERSIUNE ANTERIOARA:

Lucrăm de luni până vineri de la 8 la 20 și sâmbăta de la 9 la 14. Uneori suntem disponibili prin telefon sau prin mail și peste program. Comenzile sunt trimise în aceeași zi sau ziua următoare atunci când sunt procesate după-amiaza.

Modalitati de livrare :

1. Ridicare personală din Easybox Sameday by eMAG (o zi)

12.99 lei sau gratuit pentru comenzile de peste 250 de lei.

Este necesara introducerea denumirii easybox-ului la adresa de livrare. Poți vedea lista completa a celor peste 3200 de easybox-uri din România pe sameday.ro/easybox. Dacă nu ai introdus numele easybox-ului te vom contacta telefonic pentru a stabili locația de ridicare. Atunci când comanda va fi livrată vei primi un SMS de la Sameday cu codul QR și PIN-ul de acces la coletul tău.

Modalități de plată: cu cardul la easybox-ul Sameday sau cu cardul odată cu plasarea comenzii pe site.

2. Livrare prin curier direct acasă, oriunde în Romania (1-2 zile)

Ai de ales între livrare prin Sameday sau prin DPD.

a) Livrare prin Sameday Next Day (o zi)

22.99 de lei sau gratuit pentru comenzile de peste 250 de lei.

Modalități de plată: Ramburs (numerar) la curier sau cu cardul online.

b) Livrare prin DPD (2 zile)

17.99 lei sau gratuit pentru comenzile de peste 250 de lei.

Modalități de plată: Ramburs (numerar) la curier sau cu cardul online.

*Firmele de curierat livrează doar de luni până vineri, de numărul de zile prezentate reprezintă zile lucrătoare. Este posibil ca livrările plasate pentru ridicare în Easybox să poată fi ridicate in weekend dacă acestea au fost aduse de către curier.

Procesarea comenzii se face de luni pana vineri in aceeași zi sau a doua zi pentru comenzile trimise seara. Pot apărea întârzieri în cazul în care anumite produse nu mai sunt pe stoc. Acestea vor fi comunicate telefonic în cel mai scurt timp.

Întârzieri ale livrării pot apărea de la caz la caz de la firma de curierat.

3. Ridicare din magazinul din Drăgășani (gratuit)

    Poți alege sa ridici personal produsele comandate din magazin gratuit de la sediul nostru din Drăgășani, Județul Vâlcea, Str. Tudor Vladimirescu, bl. T4, parter. Găsești locația exactă aici.

    Pentru ridicare personala din magazin ai următoarele modalități de plata la dispoziție :

    • numerar
    • cu cardul
    • cu cardul educațional
    • cu cardul online

    Daca produsele nu sunt pe stoc in magazin-ul pe care l-ai selectat când ai înregistrat comanda, te vom anunța prin e-mail sau SMS când acestea vor fi reaprovizionate. Din momentul in care au ajuns, produsele sunt păstrate in magazin timp de 4 zile (cu tot cu ziua in care primești notificarea de ridicare). Pentru comenzi plătite online (cu cardul online, ordin de plata), te rugam sa ai actul de identitate la tine, ca sa iți putem înmâna produsele. Pentru persoanele juridice, este necesara si o împuternicire din partea firmei.

             La ridicarea din magazin, produsele ce necesita testarea funcționalității, vor fi testate pentru a li se constata funcționalitatea. In cazul in care Cumpărătorul refuza testarea, se va considera ca produsul este predat funcțional. De asemenea, Cumpărătorul va fi rugat sa semneze un document care atesta refuzul verificării produsului.

             Orice solicitare de retur pentru produsele cumpărate, care au fost ridicate din magazinul Simplisio si pentru care Cumpărătorul a refuzat testarea, va fi primita doar in condițiile prevazute in certificatul de garanție.

    Urmărirea comenzii tale

            După ce am predat comanda curierului, vei primi notificări de la firma de curierat despre statusul livrării tale.

    Modificare sau anulare comanda

            In cazul in care  te-ai răzgândit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decât cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poți anunța cat mai repede printr-un mail la office@simplisio.ro cu subiectul "Anulare comanda"/"Schimbare comanda" sau prin telefon: 0734747743